_ZAKOŃCZONE – Hejt i komunikacja problemowa w mediach społecznościowych praktycznie

ZAKOŃCZONE – Hejt i komunikacja problemowa w mediach społecznościowych praktycznie

Jak w praktyce radzić sobie z trudnymi wpisami. Jak unikać sytuacji kryzysowej w sieci i jak reagować, gdy niekorzystne dyskusje przeradzają się w wizerunkowy kryzys? Warsztaty poprowadzą praktycy świadczący tego typu specjalistyczne usługi i serwis doradczy korporacjom komercyjnym, instytucjom publicznym oraz NGOs.

17. kwietnia 2019, g. 9-17, Instytut Kultury Miejskiej, prow. Adam i Beata Łaszyn.

ilość miejsc ograniczona: 20 osób

koszt: 50 zł

zapisy: komunikacjaproblemowa.evenea.pl

Podstawowe pytanie – reagować czy nie na niekorzystny wpis? A jeśli reagować to jak? Kasować i banować? Obrócić w żart? Cierpliwie tłumaczyć? A może powiadamiać organy? Elastyczność administratora lub właściciela profilu odgrywa tu kluczową rolę. Łatwo wówczas wylać dziecko z kąpielą. Zamiast przygasić emocje – rozniecić prawdziwy pożar. Paliwem kryzysów wcale nie są bowiem negatywne wydarzenia początkowe a błędy czynione w reakcji na nie. Największe kryzysy to festiwale błędów. Dziś najczęściej rozpoczynające się w sieci.

Podczas zajęć uczestnicy dowiedzą się:

  • czego można się nauczyć z case studies, czyli przykładów z życia; co poszło nie tak i jak temu przeciwdziałano; co działa, co nie w realnej praktyce firm i instytucji;
  • jak rozpoznać kiedy mamy do czynienia z opinią, krytyką, kiedy to „zwykły” hejt, mowa nienawiści a kiedy już kryzys i jak do tego dostosować reakcję;
  • jak radzić sobie z „trudnym klientem”, zwłaszcza takim, który gromadzi wokół siebie społeczność negatywnie nastawionych użytkowników sieci;
  • jak stworzyć firmowy „manual” a więc ustrukturyzowany plan i procedury reagowania na problematyczne wpisy / wydarzenia w sieci;
  • co robić, gdy „shitstorm” w sieci przeradza się w regularny kryzys medialny.

W trakcie spotkania przewidziane są zajęcia warsztatowe oraz ćwiczenie, w trakcie którego można będzie sprawdzić swą efektywność komunikacyjną w sytuacji trudnej interakcji z ofensywnie nastawionymi interesariuszami.

 

Szkolenie dla pracowników sektora kultury, osób pracujących w działach promocji, komunikacji, obsługi klienta w social media, redagujących i administrujących profilami, forami internetowymi i moderujących komentarze.

Szkolenie odbędzie się w dniu 17. kwietnia 2019 roku w Instytucie Kultury Miejskiej, ul. Długi Targ 39/40, g. 9-17.

ilość miejsc ograniczona: 20 osób

koszt: 50 zł

zapisy: komunikacjaproblemowa.evenea.pl

REGULAMIN

1. Organizatorem warsztatów jest Instytut Kultury Miejskiej w Gdańsku zwany dalej Organizatorem.

2. Udział w warsztatach jest płatny i wynosi 50 zł – wymagana jest wcześniejsza opłata przez system evenea. Rezygnacja z udziału po uiszczeniu opłaty w okresie do 10.kwietnia 2019 jest bezkosztowa (organizator zwróci poniesioną opłatę za bilet na konto uczestnika). Rezygnacja z udziału po 10. kwietnia 2019 – oznacza brak zwrotu poniesionej opłaty.

3. Warsztaty odbędą się w dniu 17. kwietnia 2019 w g. 9-17. w siedzibie Organizatora tj. ul. Długi Targ 39/40 w Gdańsku, sala 209 na IIp.

4. W warszatatach może wziąć udział maksymalnie 20 osób.

5. Organizator zastrzega sobie prawo do nieorganizacji warsztatu w przypadku nie zebrania się odpowiedniej grupy uczestników – minimum 10 osób.

6. Zapisy odbywają się za pośrednictwem systemu Evenea lub mailowo karina.rojek@ikm.gda.pl: trwają do 14. marca 2019 lub do wyczerpania miejsc.

7. Uczestnictwo w warsztacie jest połączone z wyrażeniem zgody na wykorzystywanie wizerunku każdego z Uczestników i Prowadzących w materiałach informacyjnych i promocyjnych kursu. Podczas warsztatu Organizator może przeprowadzać sesje fotograficzne i wideo. Uczestnictwo w warsztacie jest połączone z wyrażeniem zgody na wykorzystywanie wizerunku każdego z Uczestników i Prowadzących w materiałach informacyjnych i promocyjnych warsztatu.

8. Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) (RODO) informujemy, że:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Instytut Kultury Miejskiej (dalej: IKM) -samorządowa jednostka kultury z siedzibą w Gdańsku, ul. Długi Targ 39/40, 80-830 Gdańsk. Informujemy, że Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu dokonania zgłoszenia na szkolenie organizowane przez IKM, na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) RODO. Pani/ Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia realizacji szkolenia, przez okres nie dłuższy niż 3 lata od dnia wyrażenia niniejszej zgody. Przysługuje Pani/Panu m.in. prawo do żądania dostępu do danych, ich sprostowania oraz usunięcia, jak również prawo do wycofania zgody. Szczegółowe informacje na temat uprawnień zostały opisane w polityce prywatności. Jeżeli ma Pan/Pani pytania dotyczące przetwarzania Pani/Pana danych osobowych prosimy o kontakt za pomocą adresu e-mail: iodo@ikm.gda.pl lub drogą listu zwykłego na adres siedziby IKM: ul. Długi Targ 39/40, 80-830 Gdańsk. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych znajdzie Pani/Pan tutaj: http://ikm.gda.pl/polityka-prywatnosci-ikm Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne do przeprowadzenia procesu rejestracji udziału w w/w kursie.

9. Zgłoszenie wymaga podania imienia i nazwiska osoby uczestniczącej w szkoleniu oraz nr telefonu i/lub adresu email do kontaktu.

 

 

 

IKM Miasto Gdańsk

Get Adobe Flash player

_Nasi trenerzy

anm_druk

Ministerstwo Kultury
Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego
2014 Akademia Nowych Mediów