_Patronaty medialne – dobre praktyki dobrej współpracy

Patronaty medialne – dobre praktyki dobrej współpracy

Podczas tegorocznej konferencji Marketing w Kulturze temat patronatów wybrzmiał bardzo poważnie i poruszył wiele osób do żywej, gorącej dyskusji.

Instytucje kultury zarzucały mediom zbyt małe zaangażowanie w faktyczne patronowanie wydarzeniom, media z kolei narzekają na niejasne komunikaty i kuratorskie opisy.

Wszyscy mają swoje racje. Są jednak przykłady dobry praktyk. Instytucji, które potrafią tak współpracować z mediami, że ich wsparcie jest realnie odczuwalne a pasek logotypów nie jest jedynie “cmentarzyskiem”.

Jak znaleźć idealne rozwiązanie jakie są te dobre praktyki? Jakie obowiązki a jakie prawa ma organizator wydarzenia wobec patrona medialnego?

Nie od dziś wiadomo, że warto mieć “dobrą prasę” i media po swojej stronie – nauczmy się wspólnie jak dobrze współpracować.

Na KaWę zaprasza Marta Szadowiak.

Warsztat odbędzie się 8. listopada 2017 roku w godzinach 10-15 w Instytucie Kultury Miejskiej sali 209 na IIp.

koszt 50 zł – zapisy udostępnimy już wkrótce.

ilość miejsc ograniczona: zapisy przez system evenea.

tymczasem przypominamy panel z konferencji MwK2017 “Po co nam patronaty?”

IKM Miasto Gdańsk

Get Adobe Flash player

_Nasi trenerzy

anm_druk

Ministerstwo Kultury
Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego
2014 Akademia Nowych Mediów