_Monika Czaplicka

W branży social media działa od 8 lat. Pra­cuje dla klien­tów z róż­nych dzie­dzin, przez lata zaj­mo­wała się mar­ke­tin­giem szep­ta­nym oraz przy­go­to­wy­wa­niem stra­te­gii mar­ke­tin­go­wych, ale jej fascy­na­cją pozo­stają wyzwa­nia, takie jak kry­zysy w mediach spo­łecz­no­ścio­wych. Wykształ­ce­nie socjo­lo­giczne, zdo­byte w trak­cie stu­diów w Insty­tu­cie Socjo­lo­gii UW, umoż­li­wia jej ana­li­zo­wa­nie danych i obser­wo­wa­nie sieci z cie­ka­wej per­spek­tywy.

Pro­wa­dzi fan­page “Kry­zysy wybu­chają w social media w week­endy” oraz bloga cza​plicka​.eu, gdzie pisze o zagwozd­kach i kot­kach. Jej debiu­tancka książka “Zarzą­dza­nie kry­zy­sem w social media” nakła­dem wydaw­nic­twa Helion doczekała się dodruku po kilku miesiącach od pierwszego wydania. Często występuje jako prelegentka na wielu wydarzeniach i konferencjach branżowych.

W ramach Akademii Nowych Mediów poprowadzi warsztaty dotyczące tworzenia grafik, wykorzystywania narzędzi i aplikacji niezbędnych do profesjonalnego prowadzenia profili w mediach społecznościowych.
https://about.me/mczaplicka

IKM Miasto Gdańsk

Get Adobe Flash player

_Nasi trenerzy

anm_druk

Ministerstwo Kultury
Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego
2014 Akademia Nowych Mediów