_Marta Bednarska

W Instytucie Kultury Miejskiej zajmuje się kontaktami z przedstawicielami mediów i komunikacją działań instytucji. Absolwentka psychologii organizacji, zarządzania i marketingu na Uniwersytecie Gdańskim. Stażystka programu Narodowego Centrum Kultury „Kurs na kulturę” (2011), który realizowała w biurze Gdańsk 2016, w dziale PR. Pracowała jako Junior Account Manager w studiu brandingowym ENGRAM, gdzie pisała też teksty do bloga: brandingowy.pl (2012). O zachowanich w mediach społecznościowych opowiadała podczas Social Media Show w Gdańsku oraz pisała na łamach „Marketingu w Praktyce”. Miłośniczka gdańskiej literatury, historii i legend. Instruktorka Związku Harcerstwa Polskiego, kieruje Hufcem Sopot, jest rzecznikiem prasowym Chorągwi Gdańskiej ZHP i kieruje komunikacją Projektu Światowe Jamboree Skautowe 2023.

Dla Akademii Nowych Mediów napisała tekst o mediach społecznościowych pt. “Media i zachowania bardzo społeczne”, który nadaje temu zagadnieniu bardzo ludzki wymiar i kontekst. Zamieściliśmy go w publikacji podsumowującej projekt “Media społecznościowe w instytucji kultury”.

IKM Miasto Gdańsk

Get Adobe Flash player

_Nasi trenerzy

anm_druk

Ministerstwo Kultury
Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego
2014 Akademia Nowych Mediów